alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : CRENITTE, PATRICIA ABREU PINHEIRO [Author]
References found : 8 [refine]
Displaying: 1 .. 8   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 1


   1 / 8
select
to print
 Moraes, Tâmyne Ferreira Duarte de et al. Processamento temporal, fonologia e escrita em crianças contaminadas por chumbo. Rev. CEFAC, Mar 2014, vol.16, no.1, p.161-166. ISSN 1516-1846


   2 / 8
select
to print
 Lopes, Raquel Caroline Ferreira and Crenitte, Patrícia Abreu Pinheiro Estudo analítico do conhecimento do professor a respeito dos distúrbios de aprendizagem. Rev. CEFAC, Out 2013, vol.15, no.5, p.1214-1226. ISSN 1516-1846


   3 / 8
select
to print
 Pinheiro, Ana Beatriz Sacomano Montassier et al. Avaliação das habilidades escolares de crianças com implante coclear. Rev. CEFAC, Out 2012, vol.14, no.5, p.826-835. ISSN 1516-1846


   4 / 8
select
to print
 Micaroni, Natália Inhauser Rótoli, Crenitte, Patrícia Abreu Pinheiro and Ciasca, Sylvia Maria A prática docente frente à desatenção dos alunos no Ensino Fundamental. Rev. CEFAC, Out 2010, vol.12, no.5, p.756-765. ISSN 1516-1846


   5 / 8
select
to print
 Gonçalves, Thaís dos Santos and Crenitte, Patrícia Abreu Pinheiro Development of a CD-ROM on written language for the continuing education of elementary school teachers. J. Appl. Oral Sci., Dec 2011, vol.19, no.6, p.560-566. ISSN 1678-7757
    · abstract in english    · text in english


   6 / 8
select
to print
 Lamônica, Dionísia Aparecida Cusin et al. Habilidades psicolinguísticas e escolares em crianças com mielomeningocele. J. Soc. Bras. Fonoaudiol., Dez 2011, vol.23, no.4, p.328-334. ISSN 2179-6491


   7 / 8
select
to print
 Alvarenga, Katia de Freitas et al. P300 auditory cognitive evoked potential as an indicator of therapeutical evolution in students with developmental dyslexia. CoDAS, 2013, vol.25, no.6, p.500-505. ISSN 2317-1782


   8 / 8
select
to print
 Gonçalves, Thaís dos Santos et al. Habilidades de consciência fonológica em crianças de escolas pública e particular durante o processo de alfabetização. Audiol., Commun. Res., Jun 2013, vol.18, no.2, p.78-84. ISSN 2317-6431


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information