alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : LEAO, ANDRE LUIZ MARANHAO DE SOUZA [Author]
References found : 23 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 3 go to page          


   1 / 23
select
to print
 Leão, André Luiz Maranhão de Souza, Ianatomi, Thiago and Cavalcanti, Rodrigo César Tavares Diga-me onde andas, que te direi quem és: identidades culturais na comunidade brasileira da marca Johnnie Walker. Rev. Adm. (São Paulo), Set 2015, vol.50, no.3, p.369-380. ISSN 0080-2107


   2 / 23
select
to print
 Oliveira, Michele Araujo da Costa and Leão, André Luiz Maranhão de Souza Sendo aos olhos do outro: o papel da alteridade na construção da identidade metrossexual. Rev. Adm. (São Paulo), Jun 2012, vol.47, no.2, p.264-274. ISSN 0080-2107


   3 / 23
select
to print
 Camargo, Thiago Ianatoni and Leão, André Luiz Maranhão de Souza Pulando a Cerca Ponto Com: a Opinião Pública Sobre a Mercantilização do Adultério. Organ. Soc., Set 2015, vol.22, no.74, p.443-463. ISSN 1984-9230


   4 / 23
select
to print
 Souza, Ildembergue Leite de and Leão, André Luiz Maranhão de Souza Movimento sensual: um estudo da narrativa mitológica na publicidade de uma marca de moda praia. Organ. Soc., Dez 2013, vol.20, no.67, p.623-649. ISSN 1984-9230


   5 / 23
select
to print
 Mello, Sérgio Carvalho Benício de, Leão, André Luiz Maranhão de Souza and Cordeiro, Adriana Tenório O sujeito como centro da ação empreendedora: concepção e verificação empírica de um arcabouço conceitual-analítico. Organ. Soc., Jun 2007, vol.14, no.41, p.95-111. ISSN 1984-9230


   6 / 23
select
to print
 Gaião, Brunno Fernandes da Silva and Leão, André Luiz Maranhão de Souza Muitas festas numa só: a configuração do campo do carnaval do Recife. Organ. Soc., Mar 2013, vol.20, no.64, p.131-144. ISSN 1984-9230


   7 / 23
select
to print
 Costa, Flávia Zimmerle da Nóbrega and Leão, André Luiz Maranhão de Souza Formações discursivas de uma marca global num contexto local: um estudo inspirado no método arqueológico de Michel Foucault. Organ. Soc., Set 2012, vol.19, no.62, p.453-470. ISSN 1984-9230


   8 / 23
select
to print
 Souza, Ildembergue Leite de and Leão, André Luiz Maranhão de Souza A transposição de mitos na intertextualidade entre Cinema e Publicidade: uma análise semiológica de Pornochanchada, campanha da marca Chilli Beans. Intercom, Rev. Bras. Ciênc. Comun., Dez 2014, vol.37, no.2, p.242-262. ISSN 1809-5844


   9 / 23
select
to print
 Leão, André Luiz Maranhão de Souza, Camargo, Thiago Ianatoni and Cavalcanti, Rodrigo César Tavares PIMENTA NOS OLHOS DOS OUTROS É... CHILLI BEANS! A PERSONALIDADE DA MARCA AOS "OLHOS" DOS CONSUMIDORES. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Dez 2014, vol.20, no.3, p.773-792. ISSN 1413-2311


   10 / 23
select
to print
 GAIÃO, BRUNNO FERNANDES DA SILVA, LEÃO, ANDRÉ LUIZ MARANHÃO DE SOUZA and MELLO, SÉRGIO CARVALHO BENÍCIO DE A TEORIA DO DISCURSO DO CARNAVAL MULTICULTURAL DO RECIFE: UMA ANÁLISE DA FESTA CARNAVALESCA DE RECIFE À LUZ DA TEORIA DE LACLAU E MOUFFE. Rev. Adm. Mackenzie, Dez 2014, vol.15, no.6, p.149-171. ISSN 1678-6971


page 1 of 3 go to page          
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information