alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : LOPES, EVANDRO LUIZ [Author]
References found : 12 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 2 go to page        


   1 / 12
select
to print
 Fernandes, Aleixo et al. Satisfaction and attitudinal responses: indirect effects of involvement and reputation. RAUSP Manag. J., Mar 2020, vol.55, no.1, p.70-85. ISSN 2531-0488
    · abstract in english    · text in english


   2 / 12
select
to print
 Rafael, Diego Nogueira and Lopes, Evandro Luiz The Effect of Reactance on Satisfaction: A Study in the Context of Supplementary Health Care Systems. BBR, Braz. Bus. Rev., Apr 2019, vol.16, no.2, p.102-117. ISSN 1808-2386


   3 / 12
select
to print
 Pimenta, Renato Ferreira et al. Avaliação de Extensões de Marca: uma pesquisa experimental no setor de serviços. Rev. bras. gest. neg., Jun 2014, vol.16, no.51, p.277-298. ISSN 1806-4892


   4 / 12
select
to print
 Cunico, Eliana et al. Eco-innovation and technological cooperation in cassava processing companies: structural equation modeling. Rev. Adm. (São Paulo), Mar 2017, vol.52, no.1, p.36-46. ISSN 0080-2107


   5 / 12
select
to print
 Lopes, Evandro Luiz, Teixeira, João Marques and Moretti, Sérgio Luiz do Amaral Valor de compra hedônico ou utilitário e sua influência no varejo: resultados de um survey no setor de construção civil. Organ. Soc., Mar 2012, vol.19, no.60, p.87-108. ISSN 1984-9230


   6 / 12
select
to print
 Andrade, Enos Neves Coelho de et al. ANTECEDENTES E CONSEQUENTES À SOBRECARGA DE INFORMAÇÃO EM VENDEDORES DE LOJAS FÍSICAS DE VAREJO. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Abr 2017, vol.23, no.1, p.1-30. ISSN 1413-2311


   7 / 12
select
to print
 Toledo, Ana Carolina and Lopes, Evandro Luiz Effect of Nostalgia on Customer Loyalty to Brand Post-Merger / Acquisition. BAR, Braz. Adm. Rev., Mar 2016, vol.13, no.1, p.33-55. ISSN 1807-7692
    · abstract in english    · text in english


   8 / 12
select
to print
 Lopes, Evandro Luiz et al. O novo consumidor idoso: identificação dos atributos varejistas relevantes. Rev. adm. empres., Dez 2013, vol.53, no.6, p.551-564. ISSN 0034-7590


   9 / 12
select
to print
 Lopes, Evandro Luiz, Moretti, Sérgio Luiz do Amaral and Alejandro, Thomas Brashear Avaliação de justiça e intenção de turnover em equipes de vendas: teste de um modelo teórico. Rev. adm. empres., Dez 2011, vol.51, no.6, p.553-567. ISSN 0034-7590


   10 / 12
select
to print
 Lopes, Evandro Luiz, Hernandez, José Mauro da Costa and Nohara, Jouliana Jordan Escalas concorrentes para a mensuraçãoda qualidade percebida: uma comparação entre a Servqual e a RSQ. Rev. adm. empres., Dez 2009, vol.49, no.4, p.401-416. ISSN 0034-7590


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information