alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : MAZZON, JOSE AFONSO [Author]
References found : 17 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 2 go to page        


   1 / 17
select
to print
 Hernani-Merino, Martín, Mazzon, José Afonso and Isabella, Giuliana Modelo de suscetibilidade para a cultura de consumo global. Rev. bras. gest. neg., Set 2015, vol.17, no.57, p.1212-1227. ISSN 1806-4892


   2 / 17
select
to print
 Pilli, Luis Eduardo and Mazzon, José Afonso Information overload, choice deferral, and moderating role of need for cognition: Empirical evidence. Rev. Adm. (São Paulo), Mar 2016, vol.51, no.1, p.36-55. ISSN 0080-2107


   3 / 17
select
to print
 Toni, Deonir de and Mazzon, José Afonso Teste de um modelo teórico sobre o valor percebido do preço de um produto. Rev. Adm. (São Paulo), Set 2014, vol.49, no.3, p.549-565. ISSN 0080-2107


   4 / 17
select
to print
 de Toni, Deonir and Mazzon, José Afonso Imagem de preço de produto: proposição de um modelo conceitual. Rev. Adm. (São Paulo), Set 2013, vol.48, no.3, p.454-468. ISSN 0080-2107


   5 / 17
select
to print
 TONI, DEONIR DE, MAZZON, JOSÉ AFONSO and MILAN, GABRIEL SPERANDIO A MULTIDIMENSIONALIDADE DA IMAGEM DE PREÇO DE PRODUTO: UM ESTUDO COM A IMAGEM DE PREÇO DE VESTUÁRIO. RAM, Rev. Adm. Mackenzie, Ago 2015, vol.16, no.4, p.168-201. ISSN 1678-6971


   6 / 17
select
to print
 Almeida, Stefânia Ordovás de et al. Participant diversity and expressive freedom in firm-managed and customer-managed brand communities. BAR, Braz. Adm. Rev., June 2013, vol.10, no.2, p.195-218. ISSN 1807-7692
    · abstract in english    · text in english


   7 / 17
select
to print
 BREI, VINÍCIUS ANDRADE et al. UM GUIA DE AVALIAÇÃO DE ARTIGOS CIENTÍFICOS EM MARKETING. Rev. adm. empres., Ago 2017, vol.57, no.4, p.391-400. ISSN 0034-7590
    · text in portuguese


   8 / 17
select
to print
 KAMAKURA, WAGNER and MAZZON, JOSÉ AFONSO CRITÉRIOS DE ESTRATIFICAÇÃO E COMPARAÇÃO DE CLASSIFICADORES SOCIOECONÔMICOS NO BRASIL. Rev. adm. empres., Fev 2016, vol.56, no.1, p.55-70. ISSN 0034-7590


   9 / 17
select
to print
 Mazzon, José Afonso and Hernandez, José Mauro da Costa Produção científica brasileira em marketing no período 2000-2009 . Rev. adm. empres., Fev 2013, vol.53, no.1, p.67-80. ISSN 0034-7590


   10 / 17
select
to print
 Almeida, Stefânia Ordovás de et al. Efeitos da comunidade de origem no participante de comunidades virtuais de marca. Rev. adm. empres., Abr 2012, vol.52, no.2, p.204-216. ISSN 0034-7590


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information