alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : MELLO, SERGIO CARVALHO BENICIO DE [Author]
References found : 13 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 2 go to page        


   1 / 13
select
to print
 Souza Neto, Arcanjo Ferreira de and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Características dos relacionamentos estabelecidos em diferentes contextos de serviços sob a ótica do consumidor. Rev. adm. empres., Set 2009, vol.49, no.3, p.309-322. ISSN 0034-7590


   2 / 13
select
to print
 Sá, Marcio Gomes de and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Reflexividade e articulação empreendedora na sociedade contemporânea: podemos fazer diferente?. Rev. Adm. Pública, Fev 2012, vol.46, no.1, p.249-270. ISSN 0034-7612


   3 / 13
select
to print
 Sá, Marcio Gomes de and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Aprendendo com as narrativas num estudo sobre reflexividade e articulação empreendedora. Rev. Adm. Pública, Fev 2009, vol.43, no.1, p.175-205. ISSN 0034-7612


   4 / 13
select
to print
 Mello, Sérgio Carvalho Benício de and Sá, Marcio Gomes de Tecendo uma virtuosa "colcha de retalhos": a constituição e interpretação de um corpus lingüístico num estudo sobre reflexividade e articulação empreendedora. Rev. Adm. Pública, Jun 2006, vol.40, no.3, p.385-410. ISSN 0034-7612


   5 / 13
select
to print
 Leão, André Luiz Maranhão de Souza and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Institucionalização como mecanismo de controle de marketing. Rev. adm. contemp., Abr 2010, vol.14, no.2, p.251-267. ISSN 1415-6555


   6 / 13
select
to print
 Souza Neto, Arcanjo Ferreira de and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Olhando além do " primeiro estruturalismo" para a pesquisa em marketing. Rev. adm. contemp., Dez 2009, vol.13, no.4, p.525-544. ISSN 1415-6555


   7 / 13
select
to print
 Leão, André Luiz Maranhão de Souza and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Atividades marcárias na vida cotidiana dos consumidores: descoberta de uma nova forma de se pensar as marcas?. Rev. adm. contemp., Mar 2009, vol.13, no.1, p.92-116. ISSN 1415-6555


   8 / 13
select
to print
 Mello, Sérgio Carvalho Benício de, Leão, André Luiz Maranhão de Souza and Paiva Júnior, Fernando Gomes de Competências empreendedoras de dirigentes de empresas brasileiras de médio e grande porte que atuam em serviços da nova economia. Rev. adm. contemp., Dez 2006, vol.10, no.4, p.47-69. ISSN 1415-6555


   9 / 13
select
to print
 Leão, André Luiz Maranhão de Souza, Souza Neto, Arcanjo Ferreira de and Mello, Sérgio Carvalho Benício de Compreendendo os valores das marcas: aplicação da lista de valores em diferentes indústrias . Rev. adm. contemp., Jun 2007, vol.11, no.2, p.27-48. ISSN 1415-6555


   10 / 13
select
to print
 Mello, Sérgio Carvalho Benício de, Leão, André Luiz Maranhão de Souza and Souza Neto, Arcanjo Ferreira de Uso conjunto de dois modelos cognitivos para a compreensão do processo de escolha do consumidor. Prod., Abr 2005, vol.15, no.1, p.8-22. ISSN 0103-6513


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information