alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : TONI, DEONIR DE [Author]
References found : 12 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 2 go to page        


   1 / 12
select
to print
 Bó, Giancarlo Dal, Milan, Gabriel Sperandio and Toni, Deonir De Proposal and validation of a theoretical model of customer retention determinants in a service environment. RAUSP Manag. J., June 2018, vol.53, no.2, p.202-213. ISSN 2531-0488


   2 / 12
select
to print
 Toni, Deonir de and Mazzon, José Afonso Teste de um modelo teórico sobre o valor percebido do preço de um produto. Rev. Adm. (São Paulo), Set 2014, vol.49, no.3, p.549-565. ISSN 0080-2107


   3 / 12
select
to print
 Toni, Deonir de et al. AS DIMENSÕES DOS MODELOS MENTAIS DOS EMPREENDEDORES E SEUS IMPACTOS SOBRE O DESEMPENHO ORGANIZACIONAL. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Dez 2014, vol.20, no.3, p.713-739. ISSN 1413-2311


   4 / 12
select
to print
 Milan, Gabriel Sperandio, Gasparin, Francieli Montanari and Toni, Deonir De A configuração da imagem de um shopping center na percepção de consumidores locais. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Abr 2013, vol.19, no.1, p.83-114. ISSN 1413-2311


   5 / 12
select
to print
 Milan, Gabriel Sperandio and Toni, Deonir De A construção de um modelo sobre a retenção de clientes e seus antecedentes em um ambiente de serviços. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Ago 2012, vol.18, no.2, p.433-467. ISSN 1413-2311


   6 / 12
select
to print
 FORTES, VALTER M. M. et al. BRAND LOYALTY DETERMINANTS IN THE CONTEXT OF A SOFT DRINK BRAND. RAM, Rev. Adm. Mackenzie, 2019, vol.20, no.5. ISSN 1678-6971


   7 / 12
select
to print
 TONI, DEONIR DE, MAZZON, JOSÉ AFONSO and MILAN, GABRIEL SPERANDIO A MULTIDIMENSIONALIDADE DA IMAGEM DE PREÇO DE PRODUTO: UM ESTUDO COM A IMAGEM DE PREÇO DE VESTUÁRIO. RAM, Rev. Adm. Mackenzie, Ago 2015, vol.16, no.4, p.168-201. ISSN 1678-6971


   8 / 12
select
to print
 Milan, Gabriel Sperandio et al. Papel Moderador da Marca e Mediação do Valor Percebido na Intenção de Recompra. Rev. adm. contemp., Maio 2017, vol.21, no.3, p.347-372. ISSN 1415-6555


   9 / 12
select
to print
 Hexsel, Astor Eugênio et al. Cordilheira de Santana. Rev. adm. contemp., Fev 2011, vol.15, no.1, p.158-172. ISSN 1415-6555


   10 / 12
select
to print
 Eckert, Alex, Milan, Gabriel Sperandio and Toni, Deonir de Intenção de recompra no contexto de compras on-line. Perspect. ciênc. inf., Dez 2019, vol.24, no.4, p.25-50. ISSN 1413-9936


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information