SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.23 número1Eurípedes e Pasolini: o mundo mítico rural e o mundo objetivo da cidade: educação e passagensQuantidade e qualidade na pesquisa em educação, na perspectiva da dialética marxista índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Artigo

Indicadores

Links relacionados

Compartilhar


Pro-Posições

versão On-line ISSN 1980-6248

Resumo

MARIN, Alda Junqueira  e  PENNA, Marieta Gouvêa de Oliveira. Partnerships between the public and the private sector in São Paulo state schools and the teacher's work: some facts to ponder. Pro-Posições [online]. 2012, vol.23, n.1, pp.113-128. ISSN 1980-6248.  http://dx.doi.org/10.1590/S0103-73072012000100008.

This paper presents reflections on the development of activities in public schools through partnerships between the public and private sectors, based on empirical research which aimed to analyze the effects on school dynamics, specifically in what regards the teacher's work.

Palavras-chave : public policies in education; partnerships between the public and private sectors; teaching.

        · resumo em Português     · texto em Português     · Português ( pdf )

 

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons