Barros et al. (2003)Barros, J. No, Fensterseifer, J. E., & Formoso, C. T. (2003). Os critérios competitivos da produção: um estudo exploratório na construção de edificações. Revista Administração Contemporânea, 7(1), 67-85. http://dx.doi.org/10.1590/S1415-65552003000100004. http://dx.doi.org/10.1590/S1415-65552003...
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Competitive criteria of production: An exploratory study on the construction of buildings |
Matrix Importance x Performance |
Qualitative |
Construction |
Carpes & Scarpin (2005)Carpes, A. M. S., & Scarpin, J. E. (2005). Análise do alinhamento da estratégia de operações com a estratpegia de competitividade: o caso de uma indústria recondicinadora de pneumáticos. Produção, 15(2), 286-299.
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Analysis of the alignment of operations strategy with competitiveness strategy: The case of a tire reconditioning industry |
Matrix Importance x Performance |
Quantitative |
Tires |
TomaszewskiTomaszewski, L. A., Lacerda, D. P. & Teixeira, R. (2016). Estratégia de operações em serviços de saúde preventiva: análise dos critérios competitivos e recomendações operacionais. Gestão & Produção, 23(2), 381-396., Lacerda & Teixeira (2016) |
Operations strategy of a Pilates studio: Analysis of competitive criteria and operational recommendations |
Joint Analysis |
Quantitative |
Pilates Studio |
Araújo et al. (2011)Araújo, J. P. F., Barroco, A. G., Freitas, J. O. No, Freire, P. H. O., & Campos, J. M. (2011). Formulação de estratégia de operações utilizando a matriz importância desempenho: um estudo de caso no setor de padarias na cidade do Natal-RN. In Anais do XXXI Encontro Nacional de Engenharia de Producão (p. 13). Belo Horizonte: ENEGEP.
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Formulation of operations strategy using the matrix importance performance: A case study on the bakery sector in the city of Natal, RN |
Matrix Importance x Performance |
Quantitative |
Bakery |
Santos et al. (2012)Santos, L. C., Gohr, C. F., & Varvakis, G. (2012). Prioridades competitivas para a estratégia de operações de serviços: uma análise dos critérios de valor percebido de uma academia de ginástica. Produção Online, 12(1), 133-158. http://dx.doi.org/10.14488/1676-1901.v12i1.837. http://dx.doi.org/10.14488/1676-1901.v12...
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Competitive priorities for service operations strategy: An analysis of perceived value criteria of a health gym |
Matrix Importance x Performance |
Qualitative |
Gym |
Souza et al. (2014)Souza, A. M., Lacerda, D. P., Camargo, L. F. R., & Teixeira, R. (2014). Exploring the relationship between marketing and operations: neural network analysis of marketing decision impacts on delivery performance. International Journal of Production Economics, 153(June)
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Exploratory analysis of the impacts of marketing decisions on the delivery performance of operations based on artificial neural networks |
Artificial intelligence of neural networks |
Quantitative |
Operations |