SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 número especialRepensando a gestão editorial de periódico acadêmico no campo da AdministraçãoA trajetória e a evolução da editoria científica em administração no Brasil: a proposta democrática do Cadernos EBAPE.BR índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Journal

Artigo

Indicadores

Links relacionados

Compartilhar


Cadernos EBAPE.BR

versão On-line ISSN 1679-3951

Resumo

TENORIO, Fernando G.. Editor: an apprentice. Cad. EBAPE.BR [online]. 2018, vol.16, n.spe, pp.492-493. ISSN 1679-3951.  http://dx.doi.org/10.1590/1679-395177118.

As the title of this article suggests, editors of journals are always learning. They risk being biased in their decision as to whether an article should be published, as their interpretation and interests may influence this decision. However, above all, being an editor is a valuable learning experience.

Palavras-chave : Editor; Apprentice; Interpretation.

        · resumo em Português | Espanhol     · texto em Português     · Português ( pdf )