alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : PINTO, MARCELO DE REZENDE [Author]
References found : 13 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 2 go to page        


   1 / 13
select
to print
 Assimos, Bruno Medeiros et al. Conspicuous Consumption and its Relation to Brand Consciousness, Status Consumption and Self-Expression. BBR, Braz. Bus. Rev., Aug 2019, vol.16, no.4, p.350-368. ISSN 1808-2386


   2 / 13
select
to print
 Miake, Alessandro Henrique de Souza et al. Customer Knowledge Management (CKM): Model Proposal and Evaluation in a Large Brazilian Higher Education Private Group. BBR, Braz. Bus. Rev., Apr 2018, vol.15, no.2, p.135-151. ISSN 1808-2386


   3 / 13
select
to print
 Batinga, Georgiana Luna, Pinto, Marcelo de Rezende and Resende, Sara Pimenta Natal, consumo e materialismo: uma análise discursiva de cartas infantis de Natal. Rev. bras. gest. neg., Dez 2017, vol.19, no.66, p.557-573. ISSN 1806-4892


   4 / 13
select
to print
 Pinto, Marcelo de Rezende and Freitas, Rodrigo Cassimiro de EM BUSCA DE UMA ARTICULAÇÃO ENTRE TÉCNICAS PROJETIVAS, ANÁLISE DO DISCURSO E OS ESTUDOS DO CONSUMO. Organ. Soc., Mar 2017, vol.24, no.80, p.157-176. ISSN 1984-9230


   5 / 13
select
to print
 Pinto, Marcelo de Rezende and Santos, Leonardo Lemos da Silveira A Grounded Theory como abordagem metodológica: relatos de uma experiência de campo. Organ. Soc., Set 2012, vol.19, no.62, p.417-436. ISSN 1984-9230


   6 / 13
select
to print
 Diniz, Wagner Vicente, Leite, Ramon Silva and Pinto, Marcelo de Rezende MAPEAMENTO META-NARRATIVO DA PRODUÇÃO ACADÊMICA BRASILEIRA SOBRE FALSIFICAÇÃO. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Ago 2017, vol.23, no.2, p.135-166. ISSN 1413-2311


   7 / 13
select
to print
 Pinto, Marcelo de Rezende. ARTICULANDO A ETNOGRAFIA E A GROUNDED THEORY NA PESQUISA DO CONSUMIDOR. REAd. Rev. eletrôn. adm. (Porto Alegre), Ago 2014, vol.20, no.2, p.397-424. ISSN 1413-2311


   8 / 13
select
to print
 Batinga, Georgiana Luna, Pinto, Marcelo de Rezende and Guimarães, Ludmila de Vasconcelos Machado Por uma compreensão do mundo material: uma biografia da marca Apple. Cad. EBAPE.BR, Jun 2019, vol.17, no.2, p.263-276. ISSN 1679-3951


   9 / 13
select
to print
 Pinto, Marcelo de Rezende and Lara, Jose Edson As experiências de consumo na perspectiva da teoria da cultura do consumo: identificando possíveis interlocuções e propondo uma agenda de pesquisa. Cad. EBAPE.BR, Mar 2011, vol.9, no.1, p.37-56. ISSN 1679-3951


   10 / 13
select
to print
 CORRÊA, VICTOR SILVA, VALE, GLÁUCIA MARIA VASCONCELLOS and PINTO, MARCELO DE REZENDE ACOPLAMENTO E DESACOPLAMENTO SOCIAIS: PASTORES COMO EMPREENDEDORES. Rev. adm. empres., Mar 2018, vol.58, no.2, p.188-200. ISSN 0034-7590


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information