alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : BONINI, ADAIR [Author]
References found : 12 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]
Curriculum: Lattes

page 1 of 2 go to page        


   1 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. Jornal escolar: gêneros e letramento midiático no ensino-aprendizagem de linguagem. Rev. bras. linguist. apl., 2011, vol.11, no.1, p.149-175. ISSN 1984-6398


   2 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. Mídia / suporte e hipergênero: os gêneros textuais e suas relações. Rev. bras. linguist. apl., 2011, vol.11, no.3, p.679-704. ISSN 1984-6398


   3 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. O JORNAL ESCOLAR COMO MÍDIA CONTRA-HEGEMÔNICA - JORNALISMO DE ESCOLA NÃO MODELADO PELO JORNALISMO COMERCIAL DOMINANTE. Ling. (dis)curso, Maio 2017, vol.17, no.2, p.165-182. ISSN 1518-7632


   4 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. Apresentação. Ling. (dis)curso, Ago 2008, vol.8, no.2, p.201-202. ISSN 1518-7632
    · text in portuguese


   5 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. Apresentacão. Ling. (dis)curso, Abr 2008, vol.8, no.1, p.7-7. ISSN 1518-7632
    · text in portuguese


   6 / 12
select
to print
  Apresentação. . Ling. (dis)curso, Abr 2009, vol.9, no.1, p.0-0. ISSN 1518-7632
    · text in portuguese


   7 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. Apresentação. Ling. (dis)curso, Ago 2009, vol.9, no.2, p.0-0. ISSN 1518-7632
    · text in portuguese


   8 / 12
select
to print
 Bonini, Adair. Critical genre analysis and professional practice: the case of public contests to select professors for Brazilian public universities. Ling. (dis)curso (Impr.), Dec 2010, vol.10, no.3, p.485-510. ISSN 1518-7632


   9 / 12
select
to print
  Apresentação. . Ling. (dis)curso (Impr.), Abr 2010, vol.10, no.1, p.9-11. ISSN 1518-7632
    · text in portuguese


   10 / 12
select
to print
 FIGUEIREDO, Débora de Carvalho and BONINI, Adair Recontextualização e sedimentação do discurso e da prática social: como a mídia constrói uma representação negativa para o professor e para a escola pública. DELTA, Set 2017, vol.33, no.3, p.759-786. ISSN 0102-4450


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information