This erratum corrects:

Open-access ERRATUM

In article Schooling inequality on standardized test scores and extended journey: an analysis of Pernambuco (Brazil) high school public system, with DOI number https://doi.org/10.1590/S0104-40362024003204281, published in the journal Ensaio: aval. pol. públ. Educ., Rio de Janeiro, v.32, n.123, p. 1 – 25, abr./jun. 2024, e0244281, on

P.20

Where is read:

Desigualdade educacional nos exames de larga escala e a jornadas escolares extendidas: uma análise da rede pública de ensino médio de Pernambuco (Brasil)

Should read:

Desigualdade educacional nos exames de larga escala e as jornadas escolares estendidas: uma análise da rede pública de ensino médio de Pernambuco (Brasil)

Publication Dates

  • Publication in this collection
    06 Sept 2024
  • Date of issue
    Apr-Jun 2024

History

  • Received
    30 Apr 2023
  • Accepted
    20 Mar 2024
location_on
Fundação CESGRANRIO Revista Ensaio, Rua Santa Alexandrina 1011, Rio Comprido, 20261-903 , Rio de Janeiro - RJ - Brasil, Tel.: + 55 21 2103 9600 - Rio de Janeiro - RJ - Brazil
E-mail: ensaio@cesgranrio.org.br
rss_feed Acompanhe os números deste periódico no seu leitor de RSS
Reportar erro